2009. szeptember 10., csütörtök

Első bejegyzés

Üdv, kedves Olvasóm!

Hát, eljött ennek is az ideje... Úgy határoztam, hogy kézzel készített apró és nagyobb dolgaimat megosztom Veletek, kedves Olvasók.
No de mit is írjak így, első bejegyzésbe? Azt hiszem, illene bemutatkozni..
24 éves kisgyermekes anyuka vagyok, kisfiam Áron 2009. június 5-én született. Ő az első gyermekünk a férjemmel, és tervben vannak majd a kistesók is. Jelenleg Áronnal vagyok itthon, már a terhességem egy jó részét itthon kellett töltenem, így volt időm készülni, bütykölni (igen, én így hívom azt a tevékenységet, amikor a két kezemmel alkotok valamit, szóval ezt a kifejezést biztos fogjátok még olvasni).
Sokféle technikát kipróbáltam már, sokmindent szeretek is alkalmazni. Jelenleg talán a keresztszemes hímzés és a varrás áll hozzám a legközelebb, de szeretek dekupázsolni, gyöngyöt fűzni...és még sok egyéb dolgot is művelni. Majd meglátjátok - remélem.
Nos, első bejegyzésnek talán ennyi elég is lesz. Remélem, hogy kedveteket lelitek majd a bütyköléseim eredményében, kedves Olvasóim!

Nincsenek megjegyzések: