2010. április 14., szerda

Betét környezettudatos anyukáknak

Nemrég találtam ezt az ötletet, hát gyorsan meg is valósítottam :), mert én magam is rendszeresen használok tisztasági betétet, és ugye azt havonta meg kell venni, rengeteg műanyag van benne (no meg ki tudja, milyen egyéb vegyi anyagokkal kezelik a gyártás folyamán). Így gondoltam varrok magamnak újrahasznosítható tisztasági betéteket :)

Anyaguk puha pamut és flanel, nagyon kellemes viselet. És ki lehet mosni, nem kell kidobni, azaz nem terhelem a környezetem felesleges hulladékkal (és ezáltalnémi bevételtől is megfosztom a multikat , magamnak pedig spórolok :))

Még csaknéhány próbadarabot készítettem , a patentokat pedig tegnap vettem meg (összeütős, még barátkozom vele), csak kettőre volt itthon patent, azok már használatban is vannak. Most azon gondolkodom, hogy lehet a betéteket a nehéz napokra is alkalmassá tenni, hogy akkorra is meglegyen a környezetbarát megoldás.




És már akadt megrendelőm is a betétekre :) egy szintén környezettudatos anyuka...


4 megjegyzés:

Aranka írta...

Micsoda ötlet eszembe nem jutott volna ilyesmit varrni. : )

hopuka írta...

köszönöm :)

Lara írta...

Hat en inkabb hasznalom az uzletit es utana eldobom,minthogy kimosam.Mast mindent szivesen de veres dolgokat koszonom nem.

Névtelen írta...

Jézusom!