2011. szeptember 21., szerda

Téli baba-mama szett és Luca sapi

Egy anyuka keresett meg azzal, hogy készítsek neki és két kisgyermekének télre fejre- és nyakravalót. Abban maradtunk, hogy a gyerekeknek valami űrmanósapi lesz, míg anyukának sapka és sál. Tegnap adtam postára a csomagot, remélem nagy örömüket lelik majd benne :)



A sapiknál végül alul két hosszú sálat horgoltam, amit körbe lehet a gyerkőc nyakán tekerni, így egészen biztosan nem fázik a kis fejecske benne.

Az anyukának ismétlődő motívumos sálat készítettem és a gyerekek sapkáinak színeiből horgoltam a sapkát - így lett egységes a családi szett.




Készült Lucának is egy sapi, még tudjuk hordani az indiánok nyarában. Aztán lassan nekiállok neki is téli sapit horgolni - az övé is manós lesz, azt hiszem :)



És íme a kis két hónaposom a sapkájában, ahogy békésen szuszog rajtam a hordozókendőben :)

Nincsenek megjegyzések: