2012. július 31., kedd

Bár még messze a sapiszezon... :)

... nálam mégis elkészült az első darab az idei kollekcióból :), ugyanis múlt héten vettem két gombóc pihe-puha fonalat, és egyszerűen muszáj volt horgolnom belőle valamit. :) Így készült el Lucának a 2012 őszi-téli szezon első sapija :). 

Nem szerettem volna túl bonyolult mintát készíteni, azonban a csíkosnál valami extrábbra vágytam, így elkezdtem bogyókat horgolni bele. Szerintem nem lett rossz az összhatás, felhúzva pedig egy igazán vidám darab lett belőle. 








Mindkét gombócból maradt még remélem annyi hogy egy kisebb verziót is horgolhassak belőle. 

2 megjegyzés:

Tündérviola írta...

Jól áll a kis Kócosnak a sapi!

Nagyon szép fonal! Mi ez?

hopuka írta...

Köszönöm :) A fonal neve Merinetta (Gründl a gyártó), 50%gyapjú-50% poliacryl, Veszprémben akadtam rá a méterárusnál :)