2012. szeptember 7., péntek

Meglepetés Livinek

Livi ezer éve a barátnőm, annak idején még a hatosztályos gimiben lettünk osztálytársak, barátok , majd később ő lett az esküvői tanúm is. Most pedig a barátságunk mellett ő a fő játékbeszállítónk, mivel egy játékboltban dolgozik. 

Annyi sok jó dolgot kaptak már tőle a gyerekeim, hogy úgy éreztem, valahogy viszonoznom kell a kedvességét. No meg nemsokára születésnapja is lesz, bár addig nem szerettem volna várni, mert azért már most is hűvösek a kora reggelek és az esték. 

Így aztán gondoltam, hogy horgolok neki egy kora őszi kendőt, amit magára dobhat, ha kicsit vacogósabb a reggel, majd szóltam neki, hogy lesse a postást :) 

Jelentem, a postás megérkezett, a meglepetésem célba ért, így most már bátran megmutatom a Neki szánt kendőt. 




A kendő mogyoró és sötétbarna New Cancun fonalból készült, 4-es tűvel, szélessége 125 cm, hossza kb 65 cm. 

Livi, viseld egészséggel! :)

Nincsenek megjegyzések: