2012. október 9., kedd

Vásár lesz a hétvégén

A falunkban hétvégén bababörzét rendeznek, és oda kértek tőlem néhány játékot, apróságot.

Még van, ami készülőben van, azonban a manók serege már készen áll arra, hogy új gazdára leljen szombaton.

Íme a kis csapat :)

Marokmanók





Két 35 cm-es manó, egy kék szemű kisfiú, és egy zöld szemű kislány :) 




Engem teljesen rabul ejtettek ezek a kis apróságok, maga a készítésük is nagyon megnyugtató, inspiráló számomra. 

Nem meséltem még, de szeptember végén ismét egy tanfolyamon jártam, ahol öltöztetős Waldorf-baba készítést tanultam három napon keresztül. Ez alatt az idő alatt elkészítettem egy 45 cm magas fiú babát, akit Artúrnak neveztünk el. Nemsokára őt is megmutatom, azonban egyelőre szégyellős, mert még nincs ruhája. Amint az is elkészül, Artúr is bemutatkozik. 

Nincsenek megjegyzések: