2013. június 24., hétfő

Kicsi baba sok-sok hajjal

Egészen véletlenül kezdődött ennek a kicsi babának a készítése. Egy ismerősöm kérte, hogy mutassam meg, hogy készítem a babáim fejét, ám mivel kevés időnk volt, csak egy kisebb buksit gombolyítottam fel a gyapjúból. Először úgy gondoltam, majd készítek belőle manót, hiszen akkorka a feje, mint a manóknak, ám végül mégiscsak babácska lett belőle. Készítettem a fejecskéhez kéz- láb- és test szabásmintát, majd összeállítottam a babám. 
Már régen szerettem volna sötétebb bőrű babát is készíteni, így most ezt is bevetettem. A szekrényemben már egy ideje ott lapult ez a barna színű testanyag (ugyanaz az Ökotex minősítésű anyag ez is, mint a többi, amit babavarráskor használok). 
És ha már sötét bőre van a babámnak, hát ahhoz sötét haj illik, így lett neki kakaóbarna sűrű haja, amit akár egy- vagy két copfba is lehet kötni. 

Testmagassága mindössze 26 cm :)





Nincsenek megjegyzések: