2013. február 12., kedd

Az első ovis farsang, avagy Áronom, a kisegér

Eljött az első ovis farsang ideje is az életünkben, pontosabban persze Áronéban, de átvitt értelemben az enyémben is, hiszen az ötlete megvalósítása rám várt. Áronom szerencsére kegyes volt hozzám, és kisegér szeretett volna lenni. Kitalálhatott volna valami nehezebbet is, no meg változhatott volna napról napra a kívánsága, de szerencsémre Áron kitartott az első ötlet mellett. 

Múlt héten felkerekedtem hát, és a szomszéd faluban bementem a méteráru üzletbe, körülnézni, miből is valósíthatnám meg az ötletet. Az volt a "tervem", hogy olyan jelmezt készítek neki, ami kényelmes, hiszen egész nap abban játszanak, és amelyiknek a nadrágját a mindennapokban is tudja majd használni. Így választottam ezt a világosszürke kordbársonyt, amiből egy nadrágot Lucának is varrtam, és az előző bejegyzésben meg is mutattam. 





Persze nem csak Áronnak tetszett a jelmeze, Lucának is fel kellett próbálnia :) Jól áll neki is, így ha két év múlva ő szeretne kisegér lenni, nem lesz akadálya :), csak bele kell nőni :)


A jelmezhez és Luca korábban megmutatott nadrágjához összesen 1 méter kordbársonyt használtam fel. Ha a költségeket vesszük, a két nadrág, ami a hétköznapokban is hordható 1600 forintba került a kiegészítőkkel együtt. Azt hiszem, ennél olcsóbban nem is kaptam volna se jelmezt, se két új nadrágot a lurkóknak... :)

Nincsenek megjegyzések: