2013. február 5., kedd

Színek... gondolatok...

Végignéztem az elmúlt hetekben készült és készülő dolgaimat, és felfedeztem, hogy más színekkel dolgozom most, mint tavaly. 

A tavalyi évben a szivárvány minden élénk színét szívesen vettem a kezembe...

Most a narancsos-vöröses-barnás színek dominálnak, ha magam választhatom ki a "hozzávalókat" (persze a kérésre készített holmikat most nem veszem figyelembe). Van egy barna plüssöm például, abból készült az oviba költözött manó nadrágja is, és most egy másik (kísérleti) manónak is abból varrtam a ruhát. Hogy miért? Jó érzés ránézni arra a színre...

Úgy érzem, melengetnek ezek a színek. A szivárvány nekem most túl harsány... 

Vajon a tél teszi ezt? Vagy a lelkem mélyén dúló vihar diktálja? Vagy az, hogy Anna megszületésével jelenleg   úgy érzem, teljes lett a családom, és a teljesség érzése ilyen színű? Nem tudom a választ... minden esetre figyelem magam, vajon hoz-e változást, hoz-e újabb megújulást majd a tavasz...

Viszont arra kíváncsi lennék, hogy Te, kedves olvasó, tapasztaltál-e már hasonlót, és rájöttél-e akkor az "okra", ami a változást előidézte?

 

Nincsenek megjegyzések: